Kasutades puutemeelt tuleb leida kotist sama tekstuuriga loomapilt, mis on ruletti keerutades tulnud. Kui mängija võtab õige pildi, jätab see selle endale. Vale pildi korral pannakse pilt kotti tagasi. Kui kõik kujundid on kotist välja võetud on võitja see, kes on kogunud kõige rohkem õigeid pilte.Pisemad lapsed saavad mängu mängida lihtsamate reeglitega: kõik pildid on laual. Laps valib pildi ning asetab selle ruletil õigele kohale. Soovituslik vanus alates 3. eluaastast
Põnev materjalitundmise, Mängijaid: 1 kuni 4, Mängu kestus : 10 mins
Pakendis:
- 1 loosiratas (rulett), mis sisaldab 6 erinevat materjali
- 18 loomakaarti nendele vastava karvakattega
- 1 kott arvamiseks
Mängu eesmärk: Kasutada puutemeelt ja leida kotist materjal, mis on ruletil tulnud.
Mängu ettevalmistus: Kõik loomakaardid tuleb panna kotti.
Noorim mängija keerutab noolt kuni peatub mingil materjalil.
(Kui nool jääb kahe materjali vahele, siis keerutab mängija noolt uuesti).
Seejärel asetab mängija käe kotti ja tunnetab käega sama materjali, mis on noolel näidatud. Kui ta arvab, et on õige leidnud, siis võtab selle kotist välja ja näitab seda teistele mängijatele:
• Kui on õige kaart, siis jätab mängija kaardi endale ja saab punkti. Nüüd on järgmise mängija kord.
• Kui kaart on vale, siis läheb kaart tagasi kotti ja tuleb järgmise mängija kord.
NB: kui tuleb materjal, mida enam kotis pole, siis keerutab mängija uuesti noolt, kuni tuleb sobiv materjal
Kes võidab mängu?
Kui kott on tühi, siis mängija, kellel on kõige rohkem loomakaarte, on võitnud mängu.
Mudilased saavad kahte moodi mängida:
1 – Iga mängija võtab tema käigu korral kotist kaardi, mille ta peab ära arvama.
2 – Kõik kaardid on laual näod nähtaval. Laps peab valima õige kaardi vastavalt materjalile.