DJ08135
Kõik kujundid tuleb panna kotti. Noorim mängija keerutab noolt kuni peatub mingil kategoorial. (Kui nool jääb kahe kategooria vahele, siis keerutab mängija noolt uuesti).
Seejärel asetab mängija käe kotti ja tunnetab käega sama kujundit, mis on noolel näidatud. Kui ta arvab, et on õige leidnud, siis võtab selle kotist välja ja näitab seda teistele mängijatele:
• Kui on õige kujund, siis jätab mängija selle endale ja saab punkti. Nüüd on järgmise mängija kord.
• Kui kujund on vale, siis läheb kaart tagasi kotti ja tuleb järgmise mängija kord.
NB: kui tuleb keerutamisel kujund, mida enam kotis pole, siis keerutab mängija uuesti noolt, kuni tuleb sobiv.
Kes võidab mängu? Kui kott on tühi, siis mängija, kellel on kõige rohkem kujundeid, on võitnud mängu.
Mudilased saavad mängida alternatiivselt veel nii:
1 – Iga mängija võtab tema käigu korral kotist suvalise kujundi, mille ta peab asetama õige kategooria juurde.
2 – Kõik kujundid on laual nähtaval. Laps peab valima õige kujundi vastavalt kategooriale.
Avasta suure East-India laevakompaniide seikluseid!
Harta laevad seatakse valmis, et vallutada uusi maid ja kehtestada vürtsiturul monopoli- sellised olid 17 ja 18 sajandi East-India kompaniide laevaomanike eesmärgid.
Lase end viia põnevale seiklusreisile ja õpi samal ajal, kuidas tunda ära vürtside aroome, kuidas osta neid võimalikult hea hinnaga, seejärel maailma teises otsas kopsaka kasumiga maha müüa ning nii kiiresti kui võimalik naasta tagasi Euroopasse hea saagiga.
Taktikaline mäng õpetab, kuidas töötab kauplemine, tutvustab esimeste laevasõitjate seiklusi ning mereelu ohti.
Ref. 109 Vürtside teekond
Kompletis
1 lauamängu tahvel
16 vürtside difuuserit
66 kaarti
72 kotti vürtsidega
54 kuldmünti
5 laeva
5 laeva tarbimisjälgijat
9 väikest tünni
1 juhend
2 kuni 5 mängijat
Mängu kestvus: 1 tund
Mõõdud: 370x290x60mm
Kaal:1275g